מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

 

1. האם לברון לא ניסה יותר מדי בפלייאוף של 2014 עם מיאמי?

העיתונאי הוותיק של מיאמי דן ל'בטארד אמר גם בתכנית הרדיו שלו ( ESPN Radio show on Friday) והיה קול שני לדן פלדמן מ-Dan Feldman of ProBasketballTalk ששניהם מצטטים שחקני מיאמי היט וותיקים שטוענים שכבר בזמן הפלייאוף הוא ידע שהוא עוזב את ההיט ולכן  he checked out and was no longer trying.

אחד משחקני ההיט אמר: "אל תסתכל על המספרים שלו בסדרת הגמר. אני מכיר אותו, והוא לא נתן במשחקים את מה שהיה לו!"

 

2. "המאמן ג'ף הורנסק ויואקים נואה שנאו ושונאים אחד את השני שנאת מוות!"

Noah and Hornacek had to be separated during a recent practice in what sources told ESPN was a “pretty bad” disagreement. It’s obvious that the two simply are not going to coexist.

barker.com/nba/articles/report_joakim_noah_jeff_hornacek_pretty_much_hate_each_other

3. כמה טוב הוא דונובן מיצ'ל?

 

הרוקי הזה בן ה-21 שניבחר 13 בדראפט קולע 19.7 נק' למשחק עם EFFECTIVE 52.2% ו-35.7% מה-3 עם 6.6 נסיונות למשחק וזה עתה קלע את משחקו הששי עם לפחות 30 נק'.

4. למרות ההפסד, אהבתי את שיווי המשקל של שיקגו!

Bulls
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
P. ZipserSF 26 6-10 4-6 0-0 1 4 5 2 0 1 3 3 -2 16
R. LopezC 36 6-15 0-0 3-3 5 3 8 3 1 1 1 0 +5 15
J. GrantPG 37 4-10 2-5 4-4 0 6 6 4 0 0 1 2 +7 14
Z. LaVinePG 31 6-18 3-6 6-6 0 9 9 4 1 0 0 5 +5 21
J. HolidaySG 38 5-13 3-10 0-0 0 4 4 2 1 1 3 2 +9 13
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
B. PortisPF 25 3-13 0-3 4-4 6 7 13 3 1 0 3 2 -10 10
D. ValentineSF 19 2-11 0-6 2-2 0 1 1 3 1 1 0 4 -21 6
C. FelicioC 9 2-4 0-0 0-0 1 1 2 0 0 0 0 1 -13 4
R. ArcidiaconoPG 6 1-2 0-1 0-0 0 0 0 0 1 0 0 0 -9 2
D. NwabaPG 13 0-1 0-0 2-2 0 0 0 1 0 0 0 1 -21 2
L. MarkkanenPF DNP-PERSONAL
A. BlakeneySG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 35-97 12-37 21-21 13 35 48 22 6 4 11 20 103
36.1% 32.4% 100.0%
Clippers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. GallinariSF 30 8-14 3-5 5-5 2 7 9 1 1 1 2 1 +25 24
T. HarrisSF 34 10-19 3-6 1-2 0 4 4 2 0 1 1 1 -6 24
D. JordanC 29 1-6 0-0 1-2 4 12 16 0 0 1 2 2 -3 3
M. TeodosicPG 23 3-7 2-5 0-0 1 4 5 5 1 0 0 3 +19 8
A. BradleySG 32 4-9 0-1 0-0 1 1 2 4 0 0 2 3 -8 8
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. HarrellPF 19 7-11 0-0 0-2 1 6 7 1 0 2 1 0 +13 14
W. JohnsonSF 15 1-2 1-1 0-0 0 4 4 0 2 0 1 4 +9 3
T. WallaceSG 25 1-4 0-0 6-6 1 5 6 4 0 0 2 3 -7 8
L. WilliamsSG 33 5-16 0-7 11-11 0 1 1 6 0 0 2 1 +8 21
S. DekkerSF DNP-COACH'S DECISION
B. MarjanovicC DNP-COACH'S DECISION
J. EvansPG DNP-SORE LOWER ABDOMINAL
S. ThornwellSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 40-88 9-25 24-28 10 44 54 23 4 5 13 18 113
45.5% 36.0% 85.7%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

 

 

4. כריס פול קובר שלשה דרך הגרון של לברון (השוקע ממשחק למשחק)

 

*

CP3 לננה לדאנק מעורר תיאבון

 

*

CP3 עושה צחוק מצ'נינג פריי שאפילו לא מסתכל על הדאנק של ננה:

*


*

5. מצאתי שתי תמונות מעוררות עניין (TO SAY THE LEAST!):

 

 

 

 

 

 

6. דראמונד ובלייק יותר מדי עבור מיאמי ודראג'יק (33 חיצים)

*

*
  7. מייק ד'אנטוני מגיב לטוויטר של סטיב קאר (שהוא מחק מיד אחרי הביקורות) על "הצעדים שג'יימס הארדן עושה לפני כל סל"

*


*

8. ג'לן רוז: לשחקני הקאבס נשבר מלברון והם 'QUITTING ON HIM'

 

רק אל תאשימו אותי אלל ("אוהבי לברון לעולם"). אילו חזיתם – כמוני – ב-ABC או ב-ESPN שם שידרו את משחק הקאבס ביוסטון (65-39 בחצי כששחקני הקאבס קולעים 33%) ג'לן רוז אמר שהשחקנים משחקים ללא גאווה וללא תאווה. בעצם, הנה מה שהוא אמר:

No pride, no emotion, no passion, no enthusiasm. And there’s going to be a lot of talk about players quitting on the organization. Are players quitting on the coach? You know what I see? Players quitting on LeBron,” Rose said.

ואז הפגז הגדול:

Kyrie Irving — he left because he probably saw this coming”

 

מה שיש לי לומר הוא זה שאולי הקאבס ישנו דברים כשיגיע הפלייאוף, אבל נכון להיום הם קבוצה שסועה, מזוהמת, ללא כל הרמוניה או חיבור. כל משחק הוא סבל לשחקנים במקום שיהיה מקור לאור ושמחה.

 9. ג'ואל אמביד הולך לסופרבול "להרגיש את ההרגשה"

 

 

 

10: לפני שעתיים, ישר מאתר החובבים של הסלטיקס: 

Marcus Smart Trade : Celtics Reportedly Seeking 1st-Round Pick for PG

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
102 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דדי
דדי
04/02/2018 6:18:40

היה די ברור לגבי סמארט ואני כבר אומר את זה הרבה זמן.
מתמטית זה פשוט לא מסתדר איתו בקיץ הבא ובראיה לטווח ארוך.

איווט
איווט
04/02/2018 6:24:38
Reply to  דדי

מר בדיעבד . תמיד יודע בדיעבד. אתה מגוחך

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/02/2018 8:35:45
Reply to  איווט

לדעתי זה בכלל לא מגוחך!
זו גם היתה דעתי מיד כשהתחילה עונה, היו כל כך הרבה סימנים…
בוא נתחיל מזה שהוא לא היה מוכן לחתום על הארכה שהציעו לו לפני תחילת העונה וגם לאחרונה.
נמשיך בכך שהסטטיסטיקה עניינה אותו מאד בחלק מהמשחקים גם כשהסריח את הפרקט. זו שנת חוזה….
הדיבורים שלו בשושו עם IT במשחק מול הקבס. זה היה ברור שהוא לא נשאר בסוף העונה.
הפציעה האחרונה שלו? צירוף מיקרים? נו אז שוויין.
מקווה שהסלטיקס יצאו נשכרים. אני רואה הרבה הצעות תרייד עליו באתרים שונים וגם בחירת דרפט. לא הייתי מבזבז אותו על בחירת דרפט עם הוא לא הולך על הבחירה של אטלנטה אורלנדו או סקרמנטו. טוב, אולי גם דלאס…

ברוך רובין
ברוך רובין
04/02/2018 14:52:47

אתה מבין שמדובר על סמארט כן? שחקן שנראה פשוט גרוע ועוד במערכת של בוסטון (שמוציאה כל כך הרבה יותר מהשחקנים). בגיל 23 במערכת כזאת הוא קולע 9.7 נקודות מול החמישיות השניות באחוזים מחפירים 35.7 אחוז מהשדה 30 אחוז מ3 ואתה באמת חושב שייתנו עליו אחת מ5 בחירות הראשונות? ד״ר אתה הוזה מצטער, הוא לא שווה בחירה ראשונה במקסימום בחירת סיבוב שני

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/02/2018 17:38:52

ברוך

הוא מתאים כמו כפפה לקבוצה שההגנה שלה רעועה. יש 4 כאלה באן בי איי. מניח שלא יקנו אותו בשביל בחירת דראפט ראשונה כי 4 הרוקים בשנה הבאה יהיו כנראה כוכבים אמיתיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/02/2018 19:58:14

הוא נטל התקפי הוא ממש לא שווה בחירת דראפט שהיא טופ 5 או טופ 10 התקרה שלו כל כך ברורה, אין אחד בליגה שייתן עליו בחירה כזאת

Zivke
Zivke
04/02/2018 16:41:03
Reply to  איווט

אלוהים תמיד עם הצד המנצח. בדיעבד…

דדי
דדי
04/02/2018 18:33:29
Reply to  איווט

תגובה 11
(והתייחסות נדירה לכל הרפים הפתאטיים חסרי הגרבטאר והמושג הקלוש בענף.)

http://www.hoops.co.il/?p=112384

ma
ma
04/02/2018 6:55:04
Reply to  דדי

אלוקים נתן לך מתנה, הלוואי על כולנו!

אור
אור
04/02/2018 11:19:34
Reply to  דדי

JR סמית והבחירה של הקאבס? אווו נשמע אטרקטיבי.

מנחם לס
מנחם לס
04/02/2018 17:00:43
Reply to  דדי

הם מדברים על עכשיו, לא עוד שנה

שמעון
שמעון
04/02/2018 6:26:00

זה היה ברור שגילברט וקיירי ידעו מה יקרה ולכן מכרו את הקינג שנה לפני שהוא היה מוכר. הנקמה מושלמת. גילברט מבסוט מכל רגע לדעתי. ולא לו לא יפוטר ולא יהיה שום טרייד לחזק את הקינג גילברט לא יתן לזה לקרות. השחקנים בקאבס כבר גמורים גם בלי לעשות דווקא ללברון הם כבר כמה שנים יחד וזקנים. וויד גמור מזמן. טריסטן חזר לגודלו הטבעי שאין בלאט מאמן. לאב מעולם לא העריץ את לברון. גי אר הוא גי אר שלשות פה ושם וזהו. קראודר אחלה שחקן שבמערכת שם לא הצליח להשתלב כי לברון מאמן לא משהו. לגבי הניקס כבר אז נדהמתי שנגר העל נואה חתם שם על חוזה כזה. תמיד היה פחמגם בבולס פשוט אצל מאמן הגנה כמו תיבודו הוא נראה זהב כמו טריסטן אצל בלאט.

מנחם לס
מנחם לס
04/02/2018 17:03:06
Reply to  שמעון

יש הגיון בדבריך

איווט
איווט
04/02/2018 6:28:33

מנחם התמונות שאתה שם לא מוסיפות לכבוד הנשים . תשאיר את זה לשאר החלולים

שמעון
שמעון
04/02/2018 6:38:54
Reply to  איווט

אותי זה דווקא הצחיק

שי אבן צור
שי אבן צור
04/02/2018 10:15:59
Reply to  שמעון

גם אותי to say the least 🙂

מנחם לס
מנחם לס
04/02/2018 17:04:00
Reply to  שמעון

גם אותי התמונות הצחיקו

דני
דני
04/02/2018 6:40:45

דיווחים בשעות האחרונות באתרי אוהדים לו ויליאמס בדרך לגולדן, מציעה עבורו את מקגי, כספי ובחירת דראפט 2019

דדי
דדי
04/02/2018 6:49:54
Reply to  דני

אז האוהדים טועים.
טרייד כזה יקרה רק אם ניק יאנג יהיה השחקן (או אחד השחקנים) שהווריורס מטרידים.

MBK
MBK
04/02/2018 12:57:45
Reply to  דדי

צודק

שמעון
שמעון
04/02/2018 6:52:52
Reply to  דני

חח ברור שכן אם אני גולדן. מסכן כספי. עוד סקורר. יהיה להם מישהו שיכול להחטיא בסגל? חבל שאין חוק באןביאיי שאתה יכול להוסיף שחקן אחד מקבוצה שכבר עפה בפלייאוף בתוך הפלייאוף. תחשבו איזה כיף היה. אנתוני דיוויס באוק לסגל הנוכחי זה הדבר היחיד שאולי מסוגל לעצור את גולדן סטייט. אחרת צפו לפו פו פו אנד פו בפלייאוף תוך כדי ניגוב פרקט.

מנחם לס
מנחם לס
04/02/2018 17:05:44
Reply to  שמעון

ב-SPORTING NEWS כתבו גם שהווריורס מעוניינת באנטוני דייויס. מי לא "מעוניין" בו? זה לא אומר שטום דבר.

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 6:51:38

תודה מנחם מעורב נהדר.
לגבי הציוץ של קר על ה"צעדים" של הארדן דיון שהיה כאן בנושא. קואוץ' ניק שאל את אחד השופטים הוותיקים בליגה והתשובה חד משמעית- אין כאן צעדים.
https://youtu.be/ToAIL4J3jIA

שמעון
שמעון
04/02/2018 6:53:48
Reply to  אפלטון

הופה אז יצא שקר סתם בכיין אהה מנסה לערער את האיש והזקן הלוואי והוא יקבל ממנו בראש.

גמביט
גמביט
04/02/2018 12:14:08
Reply to  אפלטון

אם תסלח לי על החוצפה, התשובה החד משמעית שלו היא שיש צעדים אבל הוא רואה את זה כחלק מהתנועה. כלומר, הוא מתעלם במפורש מהחוק בגלל האסתטיקה של המשחק.

אם תסתכל על החוק שמופיע כאן:
http://www.nba.com/nba101/misunderstood_0708.html

תראה שיש 3 משפטים שקשורים לעניין. אחד לגבי תפיסת הכדור בתנועה, אחד לגבי סיום הכדרור והמשפט האחרון לגבי "איסוף" הכדור.

בתרגום חופשי שלי: אם שחקן "אוסף" את הכדור הוא לא רשאי להזיז את אותה רגל ברציפות כפי שהוא עושה בקבלת הכדור בתנועה.

אם תסתכל על הספירה שנעשית בסרטון שהבאת (מה שהם סופרים במכוון כ0,1,2) תראה שהארדן מפר את חוק הצעדים בגלל שהוא מזיז את אותה רגל.

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 13:18:24
Reply to  גמביט

זה בדיוק חוזר לדיון שהיה לי עם איש ולכן זה עניין עקרוני יותר מספציפי למהלך הזה. התשובה של השופט היא חד משמעית שזה לא צעדים. הוא אומר את זה חד וחלק בלי היסוס.
מה שהוא אומר, שאלו גם ההנחיות לשופטים בליגה אני מניח היא שאי אפשר להסתכל על זה כמו רובוט. התנועה הברורה היא של צעד- קפיצה. 0 1 2. אהבתי את ההשוואה לריקוד או לאמנות כי זה בדיוק זה. לא מדובר כאן על אלפיות שנייה או דיוק ברמה של התעמלות אמנותית אלא על התנועה כמכלול.
לכן צעדים, לפי פירוש החוק כמו שהוא ציין, יהיו אם שחקן תופס את הכדור בשתי רגליים, קופץ ימינה ואז קופץ שמאלה. ברגע שהארדן מפסיק את הכדרור כשרגל שמאל באוויר (מבלי להסתכל על אלפיות שנייה אלא כחלק מהריקוד), הקפיצה שמאלה היא מותרת.
זו קליעה קשה בטירוף, דווקא קר צריך להכיר אותה, ג'ורדן היה מאסטר סטפ בק. הארדן עבד על הקליעה הזו כל הקיץ כדי להגיע לרמת ביצוע כזאת. פשוט פנומן ביכולת שלו להוסיף כל קיץ אלמנט חדש למשחק שלו.

גמביט
גמביט
04/02/2018 13:57:41
Reply to  אפלטון

אז ככה, אני לחלוטין תומך בהאצלת יותר סמכויות לשופטים ולתת להם יותר מרחב, סמכויות ומקום לפרשנות.

אבל אני חושב שמקרה כזה כמו הסטפ בק של הארדן או המשיכה שאייזאה תומאס מבצע ונותחה ע"י קואוץ' ניק בפלייאוף האחרון
https://www.youtube.com/watch?v=UpRZUazIurw
הוא מקרה שבו החוק ברור וגם ללא רובוטיות ניתן לפסוק שאלו צעדים.

הבעיה שלי עם הקביעה בקטע שהבאת היא שהוא מכריז שאין צעדים, ואז מסביר שיש ושהוא מתעלם מכך משיקולי אסתטיקה.
תסכים איתי ששיקולי האסתטיקה לא היו נכנסים אם הארדן היה תופס את הכדור מבצע את אגם הברבורים של צ'ייקובסקי ואז קולע? החוק צריך לעבור במקום מסוים ושתי הקפיצות שהארדן מבצע הן צעדים.

מה שאנחנו כן לומדים מהקטע שהבאת הוא שיש התעלמות מכוונת מלשרוק להארדן על עבירה ברורה על החוקים.

למען מניעת הויכוח לגבי למה אני נטפל להארדן, יש עוד עשרות שחקנים שזוכים להתעלמות מעבירות שהם מבצעים בצורה קבועה, בין אם אלה משיכות כדור (אייזאה תומאס), צעדים (לברון, יאניס) או חסימות לא חוקיות (פצ'וליה,גרין ועוד). גם הרבה מזה צריך לתקן.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/02/2018 14:03:19
Reply to  גמביט

רוני נאן היה האחראי על השיפוט בליגה בתקופה שבא הצעדים הפכו לחוקיים זה לא כל כך מפתיע.

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 14:22:55
Reply to  גמביט

עכשיו אתה אומר שהשופט לא יודע מה החוק אומר. נייס

Ljos
Ljos
04/02/2018 14:23:58
Reply to  גמביט

השופטים מנסים להיות נזירי המגניבות. אלו התוצאות.

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 14:25:21
Reply to  גמביט

אבל זה ממש לא מה שהחוק אומר. השאלה שעלתה היא איך לשפוט את החוק הזה, קיבלנו תשובה, ברורה, חד משמעית ולא מתחמקת.
אין צעדים. נקודה.
הרעיון של קר לבודד את הארדן כדיי ששופטים יחשבו פעמיים אם לשרוק לו צעדים על מהלך חוקי הוא אולי חכם, אבל מפורק לגמרי כשיש כאן תשובה כזו חד משמעית.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/02/2018 14:40:54
Reply to  גמביט

אתה שוב מנסה להכניס משמעות איפה שהיא לא. קר לא ניה לבודד את הארדן יש לו כבר שנים הרבה טענות על איך שורקים צעדים בליגה.

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 14:46:59
Reply to  גמביט

יפ, ורק במקרה כל אוהד מצוי (כי כולם ראו את הצייוץ של קר ומעטים את הניתוח והפירוש של נאן) כל פעם שהארדן יעשה סטפ בק יצעקו 'צעדים צעדים'. אם אתה חושב שאין לדברים האלו השפעה אז אתה באמת חי בסרט, וקר, בתור פיל ג'קסון מודרני יודע בדיוק מה הוא עושה.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/02/2018 14:53:32
Reply to  גמביט

אתה לאט לאט אבל בקצב בטוח הופך להייטר מהגרועים שיש.

גמביט
גמביט
04/02/2018 15:19:59
Reply to  גמביט

אפלטון אני לחלוטין לא אומר שהשופט לא יודע את החוק.
להפך- אני טוען שהוא לא מקיים את החוק ביודעין.

אם תסתכל בסרטון שלך ב1:11 הוא מציין במפורש את האיסוף ושני הצעדים שהארדן עושה, זה שהספירה שלו לא כוללת את האיסוף כצעד היא בדיוק ההתעלמות שאני מדבר עליה.
הבאתי לך את החוק כפי שהוא מופיע באתר הרשמי של הליגה, בשורה האחרונה כתוב במפורש שאסור להתייחס לזה כמו לקבלת הכדור בתנועה. כלומר שני הצעדים והקצב הריתמי של התנועה לא שייכים לכאן.

תסתכל בבקשה במקרה הקיצוני יותר של קיירי בסוף הסרטון שהבאת שם הצעדים לא רק ברורים יותר אלא גם יש השהייה כדי לגרום למגן לקפוץ לפני שאתה זז ממנו. למה אם זו קפיצה ויש קצב זה שונה משני צעדים רגילים?

אוהדים יצעקו להארדן 'צעדים צעדים' כל עוד הוא ימשיך לצעוד כמו שצועקים ללברון במתפרצת או לווסטברוק שהוא לא עושה הגנה. רוצה שזה יפסק? שהארדן יתקן את זה.

Ish
Ish
04/02/2018 17:45:49
Reply to  אפלטון

ניב שקלת במקרה את האופציה שרוני נאן טועה?

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 18:48:00
Reply to  Ish

לא איש, אתה צודק. תמיד.

Ish
Ish
04/02/2018 19:13:33
Reply to  אפלטון

אוי ניב, מותר גם לתת תשובה בוגרת.
החוק כתוב, הוא די ברור.
רוני נאן היה שופט בליגה בעבר(ואני לא אכנס לכמה טוב או לא היה בתור אחד כזה או לקשר שלו לטים דונהי).
רוני נאן אינו שופט כיום.
רוני נאן זכאי להציג את עמדתו ומותר לו להיות טועה. (גם לי וגם לך)
הניסיון להציג אותו בתור סמכות הוא עצוב מבחינתי.

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 20:09:15
Reply to  Ish

איש אתה מדבר על שופט nba למשך 19 שנה שהיה גם ראש איגוד השופטים וגם מדריך שופטים.
אין סמכות יותר ממנו בכל הנוגע לשיפוט nba. בטח יותר ממני וממך. זה המקצוע שלו, הוא מכיר את הכללים החוקים והניואנסים יותר טוב מכל המגיבים כאן ביחד. הקשר שלו לדונהי פשוט לא רלוונטי חוץ מזה שאתה מעלה בו רפש כדי לערער ברמת הידע שלו בחוקה (ואין לי מושג מה הקשר שלו לדונהי, לחלוטין לא רלוונטי לעניין).
כשקר העלה את הציוץ, בלי קשר האם בכוונה או שלא, הדבר הראשון שעלה לי בראש הוא- 'רגע, יכול להיות שזה באמת צעדים?', כמו מה שעלה בראש לכל אוהד כדורסל. ובאמת המחשבה הראשונית שלי היתה שמדובר על צעדים. לאחר שעיינו ודיסקסנו את פרטי החוק המדובר יותר התברר שאין כאן צעדים והשאלה כאן היא איך השופטים מתייחסים לאיסוף הכדור. מתי נגמר הדריבל ומתחיל מהלך הקליעה, או ה 0 1 2 כמו שהוא אמר בצורה יפה בסרטון.
לאחר שהוא הסביר את זה מנקודת המבט של השופט ואיך השופט מתייחס למשחק, משהו שבאמת מעניין לדעתי, אז ברור לחלוטין שלא מדובר על צעדים, אלא יש מחשבה מדויקת מאחורי הצורה שבה שופט מסתכל על מהלך מסוג זה, כדי ליצור כמה שיותר אחידות.
במקרה הזה טעית, הכל בסדר. קורה.

Ish
Ish
05/02/2018 2:57:21
Reply to  Ish

אין סמכות גדולה יותר ממנו בנוגע לשיפוט בnba? אולי כל שופט שבעצם שופט היום בליגה?(את נכון, אסור להם לדבר מעניין למה. מעניין גם למה הליגה לא קנסה את קר)
נראה לי שהחמצת כמה זמן עבר מאז שהוא היה אחד מהדברים הללו, ולמה הוא כבר לא אף אחד מהדברים הללו.
להתעלם ממי הבן אדם ומה האג'נדה שלו (ויש לו) זה לחטוא לחתירה לאמת.
אני גם לא הייתי מחזיק מהידע שלו בחוקה במקומך. ברור מדבריו שהוא לא הלך לבדוק אותה בהתחשב בכך שהוא דיבר על ריקודים ומעצבים במקום מה כתוב בחוקה הזאת. למעשה אולי עשה זאת והבין שאין בה סימוכין לדבריו אז זנח כל ניסיון להתייחס לקיומה. מדובר בבן אדם שעסק בעיות את החוקה הזו בשביל להקל על החיים שלו ולחסוך מעצמו לעשות את עבודתו נאמנה אז זה ממש לא מפתיע שזו הגישה שלו. זה ממש לא הפעם הראשונה שאני רואה אותו מדבר שטויות וזה כנראה לא הפעם האחרונה כי החבר שלו קוץ' ניק שגם הוא מעוות לא קטן בפני עצמו אוהב להביא אותו בשביל שנאן יוכל להראות את יצר הרלוונטיות שלו וכדי לשוות לעצמו אור של אמינות או משהו כזה.

מוזר שבכל מצב אחר המחשבה שלך היית אומרת לבדוק מה החוק אומר באמת ולא להסתמך על מה איזה מישהו אומר אבל כאן זה נוח לך ותואם את האג'נדה שלך אז אתה הולך עם זה.
אם אתה רוצה לטעון שבליגה לא שופטים על פי החוקים שכתובים בספר החוקים שלה אז בבקשה בוקר טוב אף אחד לא טען אחרת. אבל אתה מנסה בכל להפוך מהלך שהוא בפירוש עבירה על פי החוקים למהלך חוקי מסיבה שלא ממש ברורה לי ומוכן לאמץ דעה של כל אחד בשביל זה.
גם הצעדים שלברון עושה ולא שורקים לו עליהם הם צעדים. ולהביא את רוני נאן או כל אחד אחר שיאמר שזה לא צעדים לא ישנה את דעתך פתאום שזה בעצם לא צעדים. השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך זה מה שונה כאן.

Ido
Ido
04/02/2018 6:58:09

האם הררנגטמז וביזלי הגיעו בטעות לדנבר?

רביד אראל
רביד אראל
04/02/2018 7:43:07
Reply to  Ido

לא, זה שחקנים אחרים. חואנצ׳ו הרננגומז ומליק ביזלי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
04/02/2018 6:58:43

לברון במילכוד רציני, קיירי ובעיקר גילברט ניצחו אותו במשחק שלו, את גיבלרט לא מעניין כבר שלברון יעזוב, הוא לא ישחרר את הבחירה של ברוקלין, עכשיו מגיעה הבעיה של לברון, הוא יודע שהסיכויים לגמר קטנים מיום ליום, אם הוא לא יצליח להגיע לגמר ויותר מזה, אולי יודח על ידי הילד שזנח אותו וקבוצתו החדשה, זו תהיה פגיעה אדירה במורשת שלו, מצד שני להגיע לגמר ולקבל סוויפ היסטורי מגולדן זו תהיה גם מכה, קטנה הרבה יותר כי גם ככה אף אחד לא מצפה ממנו לנצח אותם, אבל עדיין עוד הפסד בגמר לרזומה בטח לא מוסיף להשוואה מול מייקל.

בכל מקרה איך שהקאבס נראים עכשיו,אני בכלל לא בטוח שהם עוברים את וושינגטון/מילווקי בסיבוב 1.

שמעון
שמעון
04/02/2018 7:09:58

הדחה עי קיירי זה השפלה עצומה לאגו שלו ולא למורשת. בוסטון יותר טובים גם על הנייר ועם מאמן יותר טוב אבל לא משהו שלברון לא מסוגל להדיח אז סה פגיעה עצומה באגו שלו יותר מהמורשת. לחטוף סוויפ מגולדן זה לא בושה כל הקבוצות הליגה יחוו זאת השנה כבר בפלייאוף. בקיצר גילברט אומר לו פיק יור פויזן. או איך אומרים בחיים הגלגל מסתובב ופעם אתה למעלה ופעם אתה למטה.

איבו נאקיץ
איבו נאקיץ
04/02/2018 15:10:39

השוואה מול מייקל??
במה הקריירה של "המלך" עדיפה על זו של מג'יק, קובי, דאנקן,קארים,בירד,,, ויש עוד.
לקחת אליפויות מזרח מול אטלנטה עם גף טיג או מול טורונטו עם קייל לאורי זו לא מורשת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/02/2018 7:20:52

לברון אוכל את הדחיסה שבישל. אם אני גילברט אני מביא מאמן חדש אם הוא כזה שמסוגל לבנות קבוצה ביום שאחרי. לא הייתי מחכה עם זה כדי לא לאבד מועמד טוב (פיזדייל, למשל).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/02/2018 7:21:21

דייסה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
04/02/2018 7:25:39

אין שום סיכוי, גילברט עדיין משלם פיצויים לג'קסון ולבלאט, אתה רוצה להוסיף לזה גם את טיירון לו?

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
04/02/2018 7:40:38

מייק בראון ובלאט, לא יודע למה רשמתי ג'קסון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/02/2018 11:47:22

כל סיבוב פלייאוף נוסף שהוא עובר מכניס לו סכומים גבוהים פי כמה מעלות המאמן. כמו שזה נראה עכשיו הם עלולים לעוף בסיבוב השני, ועם זעזוע במערכת אין סיבה שלא יגיעו לגמר. בנוסף, לא חייבים להתחייב למאמן החדש ל-3 שנים, שנה וחצי מספיקה לדעתי. לא רואה הרבה מועמדים שיסרבו לאפשרות להגיע לגמר.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/02/2018 7:25:43

“We are not firing our head coach,” one Cavaliers official told ESPN.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
04/02/2018 11:01:03

פה חשדתי..
טיירון לו מסיים את העונה כמאמן ראשי כמו שהגופייה של בלייק תהיה תלויה על התקרה בסטיפלס סנטר

שמעון
שמעון
04/02/2018 7:56:02

היה כזה קראו לו דיויד בלאט והאגומניאק שנה וחצי ניסה להעיף אותו סתם ולא קרא לו אפילו קואץ. בלאט שנה וחצי היה צריך להילחם בזין הזה בנוסף לאימון הקבוצה ואם קיירי היה גם היו לבלאט 2 אליפויות היום. לכן אני מקווה שלברון גם לא יגיע לפלייאוף יהיה כיף לראות את זה בסיכוי דימיוני.

אופיר נ
אופיר נ
04/02/2018 7:35:44

הדבר הכי נכון מבחינת גילברט, הוא למצוא טרייד ללברון, עכשיו כשהוא שווה משהו.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
04/02/2018 7:42:49
Reply to  אופיר נ

גם אין סיכוי, ללברון יש NTC, זה רק ישחק לטובתו, הוא יסרב לעבור ויצא הבחור הטוב בסיפור, לעומת גילברט שיתפס כאיש הרע שרק רוצה להרוס ללברון המסכן.

שמעון
שמעון
04/02/2018 7:53:04

בדיוק. גילברט לצערו לא יכול להעביר את לברון אחרת הוא נשלח לאריזונה למדבריות עם הקקטוסים. טרייד אחר שלברון יסכים אליו זה יהיה רק לקבוצה טובה שתחזק את לברון וגילברט זין שיסכים או שלברון גם ככה כבר יודע שהוא בלייקרס ואולי יעשה לקאבס גסטה שיקבלו גם שחקני לייקרס צעירים אבל זה לא יקרה כי הוא שונא את גילברט ולהיפך. גילברט עדיין רוצה הכנסות ממה שאפשר העונה אז הוא ישאר עם לברון. במצב הזה לברון מפסיד הרבה יותר מגילברט ולברון דרך עליו ככ הרבה פעמים זה ההנאה הקטנה של גריפין.

פיני
פיני
04/02/2018 9:46:09
Reply to  שמעון

זו רק חצי התמונה, כי גילברט בתור בעל הבית מפסיד במאות מיליונים מירידת שווי הנכס שלו. המשחק שלו הרבה יותר מורכב מסתם לעשות חורבן בגלל השנאה ללברון

שמעון
שמעון
04/02/2018 9:50:23
Reply to  פיני

ברור אבל אל תשכח זה ההנאה הקטנה שלו. גם ככה הוא בנזקים על כל החוזים שלברון הכריח אותו לחתום ועוד הפיצויים למייק בראון ולבלאט, החוזה של טריסטן ועכשיו החוזה של דיאנדרה שלברון רוצה להכריח אותו חח, תאמין לי בתור מיליארדר זה שווה לגריפין, אני בטוח שהוא נהנה מכל רגע. הוא אמר במקרה הטוב לברון יוביל לאיפשהו לבד במקרה הרע אני אזיין אותו חח.

שמעון
שמעון
04/02/2018 9:53:17
Reply to  פיני

אני חושב עכשיו שגילברט צריך להביא את כרמלו לקאבס וזה יהיה הנקמה הכי מושלמת שיש. חח איזייה וויד לברון וכרמלו חחחחח, יהיה חם בחדר ההלבשה. כרמלו תמורת לאב, זה טרייד מתבקש.

פיני
פיני
04/02/2018 10:03:57
Reply to  פיני

גם לכרמלו יש NTC.

אל תשכח מה (גם) מיליארדרים אוהבים – עוד כסף. דן גילברט קנה את הקבוצה ב-2005 ב-375 מיליון דולר. היא שווה היום 1.2 מיליארד. מקום 11 בפרנצ'ייז בליגה, עברה כבר את סן אנטוניו, שווי הנכס עולה שנתית בממוצע ב-9 אחוז שזה היסטרי. לברון ג'יימס הוא בלי ספק מרכיב מרכזי בהמראה הזו. שלא לדבר על מה שזה עושה לעיר, לאיזור, וליתר העסקים של גילברט, בראשם הקזינו הצמוד. זה עסק הרבה הרבה יותר מורכב משחושבים, מניח שאילו היה יכול, היה מוכר את הקבוצה אתמול בשיא. עכשיו גם הוא תקוע בביצה הזו, ולברון עם יועציו יודעים את זה יותר טוב מכולנו.

שמעון
שמעון
04/02/2018 10:09:33
Reply to  פיני

פיני-ברור שאתה צודק. בגלל זה בדיוק גילברט בלע את כבודו ונתן ללברון לדרוך עליו ב-3 שנים מאז שהוא חזר. לברון החזיק אותו עם הקולר כל שנה כי היו לו שנים לתת אבל זהו, לברון הולך ומזדקן ויעזוב אז גילברט יודע את זה, אז מה קורה? הוא כולה שורף שנה ועל הדרך מזיין את לברון במורשת שלו. זה ברור ששני הצדדים מפסידים אבל היום לגילברט זה הרבה פחות כואב.

שמעון
שמעון
04/02/2018 10:11:58
Reply to  פיני

עם כרמלו זה היה בצחוק אבל אם היה רציני לדעתי כרמלו היה מסכים להגיע לקאבס בלי בעיה עם לברון וויד הם כולם חבורה אבל מאזן ההפסדים של הקאבס היה נהיה הרבה יותר גדול.

לראות את איזייה וויד כרמלו ולברון זה קומדיה 3 שחקני ההגנה הכי גרועים אולי בליגה.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/02/2018 7:56:44

טרייד על סמארט הוא סוגייה מעניינת. מצד אחד, הוא עלול לדרוש חוזה יחסית גדול. מצד שני, רוזייר שנה הבאה גם בשנת חוזה והוא בטוח יהיה שווה יותר כסף מסמארט. אז האם מנצלים את הריצה של רוזייר ומעבירים דווקא אותו או שמעבירים את סמארט ומחפשים פתרונות לגביי רוזייר עונה הבאה ולוקחים בכך סיכון בו זמנית?

בכל מקרה, בוסטון רוצה כנראה בחירת סיבוב ראשון בשביל שתיווצר לה גמישות עבור טרייד על לו וויל או אוונס. הבחירה הנמוכה מהשתיים שהיא תשיג – תועבר.
אגב, משום מה רצה שמועה שהסלטיקס חותרים להשיג את שניהם בדד ליין. נשמע לא סביר בעליל, אלא אם הקליפרס או הגריזליס לא יקבלו בחירה מהסלטיקס. בוסטון אולי יכולה להחזיר לקליפרס את הבחירה שהיא מסרה להם, אבל אני פשוט לא רואה מצב בו איינג' מוותר על 2 בחירות שיהיו לו עבור 2 שחקנים על חוזה מסתיים שגם יהיה קשה להשאירם בקיץ מבחינה כלכלית.

יניב
יניב
04/02/2018 9:50:58
Reply to  יונתן .S.

לטעמי ניסחת בתגובה הזאת בדיוק את הבעיה של בוסטון ואיינג.כל הזמן ההתעסקות היא איך אני משביח את השחקן ומקבל עוד בחירת דראפט או עוד איזה נכס פוטנציאלי.במקום לבוא ולראות מה יותר טוב לקבוצה האם סמארט לצורך העניין או רוייזר ואז להחליט6 מי נשאר.מה אתה כותב שהדילמה היא האם להטריד את סמארט עכשיו או וואלה רוייזר מראה ניצוצות אז יאללה זה הזמן להטריד אותו.איפה המחשבה שוואלה אולי רוייזר יתפתח לשחקן הרבה יותר טוב או אולי סמארט למרות החוזה שהוא ידרוש הוא בדיוק השחקן המחליף שצריך(תכלס לא,הוא נפוח מעצמו ואני בכלל לא מחזיק ממנו)

ולדי קוגן
04/02/2018 8:14:20

קליבלנד הולכים ממש להתרסק כשלברון יעזוב בקיץ. כמעט חבל עליהם אבל לא באמת.
בלייק נראה מחובר בדטרויט, אבל נחכה ונראה לאן זה ילך.
בוסטון רוצים טרייד על סמארט כי לא ממש בא להם לשלם לו בקיץ 12 ומעלה לעונה כשיש להם שחקנים בעמדה. אני בספק אם מישהו יתן להם בחירת סיבוב 1 עליו, אם כן איינג' באמת קוסם.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
04/02/2018 8:31:26

1) יהויקים נוח, לא יואקים נואה.
2) קליבלנד תזכה באליפות , 4-2 מול יוסטון.
3) לברון דומה לטראמפ, מפרסמים עליו כ"כ הרבה פייק ניוז למרות שהוא מייק אמריקה גרייט אגאן.

שמעון
שמעון
04/02/2018 8:39:49

חח לברון זה אובמה הפח והילרי איזה טראמפ וכל מה שמפרסמים עליו זה הוא דואג שיפורסם עליו. יש לו אחלה מחלקת שיווק תאמין לי, כביזנס מן הוא תותח.

Ljos
Ljos
04/02/2018 8:38:27

1) אני אחכה שלברון יהיה למעלה כדי לבעוט בו. בינתיים אשב פה עם ידיים על הראש ואתרווח לי.

2) יש מישהו אחד שהורנסק לא רב איתו בניקס? קודם פורזינגחס, ואז 51% מהאוכלוסייה. עכשיו נואה, שמלבד רואי החשבון והאוהדים שעוד מקללים את ג'קס, אף אחד לא זוכר שהוא עדיין חלק מהקבוצה.

9) שיהנה.
אבל יש לי שאלה בקשר לזה. במגרש עצמו, עד כמה שאני מבין, אין ליושבי היציע בסופרבול דרך לראות פרסומות, אין להם אפשרות לצפות בפרסומות, ובעיקר – אין גישה לפרסומות שמשודרות בטלוויזיה. מה עושים בשאר ארבע השעות וארבעים וחמש הדקות שבין המהלכים? מתישהו הסוללה בטלפון נגמרת.

10) קצת נמאס משמועות ומהניסיון להבין על מי אפשר לסמוך. כשיהיה מהלך או שמישהו אמין ידווח על מהלך שבוטל, יהיה על מה לדבר.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
04/02/2018 8:48:46

לבוסטון יש אופציה גם בשנה הבאה על סמארט ואז הוא יהפוך לשחקן חופשי מוגבל. לא יודע אם האופציה עוברת בטרייד אבל בכל מקרה אני מתקשה לראות קבוצה נותנת בחירת סיבוב ראשון כדי לקבל את סמארט ב 12 מליון דולר לעונה

בוני
בוני
04/02/2018 9:22:57

מישהו יודע אם לבלק גריפין יש שורשים יהודים? הוא מזכיר לי קצת שילוב של תומר חמד וארז מרקוביץ'.

בלתי חסים
בלתי חסים
04/02/2018 10:02:46

שמח שסוף סוף הביצה המסריחה שנקראת לברון ג׳יימס נחשפת, שחקנים לא אוהבים אותו, הוא לא מנהיג, הוא מוביל שחקנים רק מתוקף היותו שחקן עליון עליהם אבל אישיותית הוא רך ובכיין והשחקנים מריחים את הפוסי שלו.

Berch
Berch
04/02/2018 11:00:16

הזוי מה שקורה בקליבלנד
הכס מתנדנד ?
🙂

שמעון
שמעון
04/02/2018 11:14:11
Reply to  Berch

לברון זה בית הקלפים ומשחקי הכס יחד

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
04/02/2018 12:37:34
Reply to  שמעון

לא ראיתי את בית הקלפים ומשחקי הכס, אבל בשבילי לברון הוא מקגיוור ובי.איי מצוות לעניין יחד.

או במילה אחת – צ'ק נוריס.

שמעון
שמעון
04/02/2018 12:42:46

🙂

קובי
קובי
04/02/2018 11:00:54

סעיף 5 נהדר
היא מקבלת מאחורה, מקבלת טבעת או רק מזומן?

שי אבן צור
שי אבן צור
04/02/2018 12:05:57

אחלה מעורב!
"כשהספינה שוקעת העכברים יוצאים מהחורים". מה נסגר עם השחקן האנונימי של מיאמי? מה היה קורה לו אם היה אומר את הדברים בשמו?

סתם צ'יקן חסר ביצים שחוגג על המשבר של לברון וקליבלנד. בלעדיו לא היתה לו טבעת וכולם יודעים את זה.

MBK
MBK
04/02/2018 13:00:02

יש בזה משהו
הוא נראה פח מול סן אנטוניו

שי אבן צור
שי אבן צור
04/02/2018 15:03:40
Reply to  MBK

לא זכור לי שהוא היה כזה פח, צריך לבדוק את הנתונים.
בכל מקרה, גם אם כן האנונימי ממיאממ יצא פחדן.

שי אבן צור
שי אבן צור
04/02/2018 16:12:10

בדקתי:
דקות נקודות ריבאונד אסיסטים חטיפות חסימות איבודים
37.8 28.2 7.8 4.0 2.0 0.4 4.8

כל זה ב57% מהשדה, 51.9% מהשלוש ו 79.3% מהקו.
פח?

שי אבן צור
שי אבן צור
04/02/2018 16:14:24

נכון שזה רק מספרים אבל ממה שאני זוכר זה לא שלברון היה פח כמו שהספרס שיחקו את הכדורסל הכי מושלם שאפשר להעלות על הדעת.
לא חושב שיש איזשהיא קבוצה שהיתה גוברת עליהם אבל זה כבר נושא לדיון אחר…

MBK
MBK
04/02/2018 19:06:13

תשווה את זה למספרים שהשיג ב 3 הסדרות הבאות מול גולדן סטייט
זה מספרי פריסיזן לעומם

שי אבן צור
שי אבן צור
04/02/2018 20:26:33
Reply to  MBK

מה שקורה כאן זה שהוא כ"כ גדול שכשמישהו מצליח להאט אותו כך שהוא משיג "רק" את המספרים האלה אנשים חושבים שהוא מזלזל…

יש למישהו ספק שלא היה לו מספיק חשוב לקחת את האליפות ב-2014? מישהו מעלה בדעתו שאחרי שהבנאדם שיחק עונה שלמה ועוד שלושה סיבובים בפלייאוף אז בגמר הוא חושב לעצמו "וואלה לא בא לי יותר להיות פה שיילכו ת'קאווד אני לא נותן את כל מה שיש לי כי לא אכפת לי".

איך יכול להיות שמישהו מאמין לזה? נשגב מבינתי.

D-Wade
D-Wade
04/02/2018 18:51:17
Reply to  MBK

הוא היחיד ממיאמי שהגיע לגמר.

שכחתם איך מיאמי איבדה את ה-W במשחק הראשון אחרי שהוא נפצע? סן אנטוניו שיחקה כדורסל מושלם ולברון ניסה, כמעט לבדו, לעצור אותה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/02/2018 19:02:11
Reply to  D-Wade

נכון, הוא היה היחיד ממיאמי שהגיע לסידרה.
אבל כבר אז במהלך הסדרה ראו שהוא משחק בשביל עצמו ומנותק משאר השחקנים.
היה ברור שהוא בדרך החוצה, ואת זה כבר אמרתי אז אחרי שראיתי אותו מתראיין אחרי ההפסדים.
בקיצור ברור שיש דברים בגו, זה היה ברור לעין

השרת
השרת
04/02/2018 16:15:54

על מי מדובר ?

שי אבן צור
שי אבן צור
04/02/2018 20:20:52
Reply to  השרת

הוא דיבר בעילום שם…

MBK
MBK
04/02/2018 13:00:37

מעורב גדול מנחם
התמונות הרגו אותי

Jake the snake roberts
Jake the snake roberts
04/02/2018 14:05:58

אז ככה סיפור שהיה כך היה..נעשה את זה קצר כי אני לא חנוך לוין וגם לא ש"י עגנון..בקושי באלדאצ'י או דייב בארי..anyways
בגילי המופלג חשבתי לתומי שאוכל להזיז כחלק מהפאנג שווי שידה קטנה ותמימה..למרבה הצער הקנאק ודקירת הכאב בגב התחתון הזכירו לי שאלה לא ימי רסטלמניה X אז אחרי מספר ימים שהלכתי כמו הגיבן מנוטרדם הגעתי לקוסם הכירופרקט שמספר (תוך כדי הפיכתי לנערת גומי סינית) שהוא למד בארה"ב ואז שאלתי מי ייקח את הסופרבול והוא ענה תוך כדי לישתי לבייגלה אשכנזי שהוא לא ממש בקטע של ספורט אבל אולי שמעתי על אבא של כלתו (his hotness) שיש לו בלוג הכי גדול בארץ לכדורסל…אז ציטטתי את אקסל פולי get the f**k outa here
So, פרופסור לס, בקיצור, בביקור הבא שלך בארץ הקודש יש לי הזמנה לארוחת צהרים איתך ועם ליאור
בריאות..

יניב
יניב
04/02/2018 14:27:39

+100

מנחם לס
מנחם לס
04/02/2018 17:14:27

יש לך הזמנה או יש לי הזמנה? לא הבנתי מי אמור לשלם את הצהריים

דדי
דדי
04/02/2018 14:15:23

השיקול של בוסטון עם סמארט הוא להישאר מתחת למס המותרות בעונה הבאה, מה שיהיה קשה לעשות אם מחתימים אותו מחדש.
במקרה הטוב זה אומר שיצטרכו לוותר על להחתים את ביינס או מונרו (שבכל מקרה יש להם סיכוי רק להחתים אחד מהם, וגם זה לא בטוח אבל לפחות אפשרי) אבל אז גם יהיה סיכוי מאד גבוה לאבד את רוז'יר שנה אחר כך.

אם סמארט היה נותן עונה מדהימה או באופן ברור היה נראה יותר טוב מרוז'יר – אז אולי יש מקום לבחור בו על פני מישהו כמו ביינס הקיץ, או לנסות להמר שלא יהיה לו שוק (למרות שאין הרבה שחקנים חופשיים טובים הקיץ אז זה חתיכת הימור) ושיהיה אפשר להחתים אותו בזול.

אפשר גם לנסות לתמרן ולהעיף כל מיני שחקנים כמו יבוסלה וכמה אחרים מקצה הספסל, אבל גם זה חבל כי כולם מוכשרים וזולים לעוד כמה שנים טובות, ואפשר אפילו לחפש טרייד על מוריס עבור "כלום".
אבל זה פשוט נראה יותר מדי תמרון, יותר מידי ויתורים, ויותר מדי אובדן גמישות רק בשביל לשמור על סמארט שלא ממש הפיל מישהו מהרגליים ביכולת שלו העונה.

לחפש טרייד עבורו עבור בחירת סיבוב ראשון נראה כמו הדבר ההגיוני לעשות, אולי אפילו לא בחירת 2018. ככל שידחו את הכניסה למועדון משלמי המס, ככה יוכלו לשמור על הסגל החזק ולהתמודד בצמרת הגבוהה יותר שנים, כנראה החל מהעונה הבאה.

אם קבוצה תיתן עבורו בחירת סיבוב ראשון, זו כנראה קבוצה שאין לה מקום מתחת לתקרה בקיץ הבא.
אז כאן מתחיל הסינון, והשאלה איפה הוא נגמר.
בהחלט יכול להיות שזה יגמר בלי בחירה כזו, והנכס העיקרי שבוסטון יצליחו להשיג הוא החיזוק ההתקפי לקו האחורי שהם מחפשים, או לפחות גארד על חוזה נח לשנתיים שלוש.

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 14:43:47
Reply to  דדי

אתה רואה את קרלייל לדוגמא אומר, 'מממ בוא ניתן לסמארט צ'אנס?', קשה לי להאמין שזה יכול לעבוד ובטח שדאלאס לא יתנו בחירת סיבוב ראשון אבל אחד כמו יוגי פרל תמורת סמארט יכול להיות נסיון מעניין לדאלאס.

דדי
דדי
04/02/2018 14:52:46
Reply to  אפלטון

אתה רואה את דאלאס כקבוצה שלא יהיה לה מקום מתחת לתקרה הקיץ ?

ובכל מקרה, אם אם סמית הוא העתיד שלי בפוינט, אני רוצה מישהו הרבה יותר יציב וסולידי מסמארט לידו, עם קליעה יותר טובה.

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 21:31:10
Reply to  דדי

תכלס אני לא רואה הרבה קונים לסמארט מתוך הקבוצות בלי מקום מתחת לתקרה, בטח שלא קבוצות שיוותרו עליו בחירת סיבוב ראשון. אני רואה רק קבוצה שמחפשת לייצב את ההגנה. לדעתי האמת שסמארט די מושלם לדאלאס שלא ממש מצליחה למשוך שחקנים חופשיים, וגם תוכל לשלם לו קצת יותר מכולם. שאלת האופי זה המכשול העיקרי כאן וההתאמה עם קרלייל, ועוד אחרי ההימור הדי כושל על נואל ורונדו לפניו.

מנחם לס
מנחם לס
04/02/2018 17:15:26

תודה לכל המגיבים. אני קורא בעיון ובהנאה כל תגובה!

Ljos
Ljos
04/02/2018 19:59:36

שאלה לא קשורה שייתכן ותקבר פה, תצא משלחת חיפוש והם יעלמו בעצמם ולא ימצאו לעולם:
מה הסיכוי למצוא פודקאסט על כדורסל, אבל כזה שגם אחד כמוני שהמחשבות משתלטות עליו חמש דקות לתוך הפודקאסט ואז הוא מגלה שבעשרים הדקות האחרונות הוא ניסה לחבר את העולם הקולנועי של זמקיס לעולם אחד משותף והבן של פורסט גאמפ הוא בעצם אדי מרוג'ר ראביט ואין לו שמץ של מושג על מה מדברים שם בפודקאסט יותר, מתי הפודקאסט הספיק להגמר או איפה הוא בכלל היה?

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 20:29:18
Reply to  Ljos

1) The Lowe post- פודקאסט של זאק לואו המצוין, קורה פעם בשבוע ככה. לדעתי הכי טוב במרשתת בנוגע לכדורסל.
2) Jalen & Jacoby – קצת יותר קליל אבל אני אוהב ואפשר להקשיב בחצי אוזן. עם ג'יילן רוז ודייויד ג'קובי הרבה שטויות מסביב אבל כיף להקשיב.
3) Dunc'd on – הפודקאסט של נייט דאנקאן שזה חפירות כדורסל רציניות. אותי אישית די משעמם אבל שומע במהירות של 1.5 אז קצת יותר טוב
4) jj redick podcats- לא קורה הרבה אבל כשזה קורה זה אחלה פודקאסט. ג'יי ג'יי רדיק מארח שחקנים בליגה. ממש סבבה. היה השנה את ג'ואל אמביד, אנתוני טאונס, קיירי אירווינג, טיירי הנרי, טי ג'יי מקונל. שווה.
5) לצ'אנינג פריי יש גם פודקאסט אבל לא יצא לי להקשיב.
6) ווג' לפעמים מעניין, לרוב משעמם
7) The bill Simmons podcast- לא רק על כדורסל. לפעמים על פוטבול, לפעמים סתם מארח שחקנים או קומיקאים, אני מקשיב רק לפודקאסטים על כדורסל שהם די סבבה. אגב יש להם ברינגר פודקאסט קורע מצחוק על סרטים rewatchables podcast, אתה תאהב.

תוריד podcast addict או משהו כזה לאגד את כולם וזה אחלה שמיעה

Ljos
Ljos
04/02/2018 21:04:49
Reply to  אפלטון

תודה!
כמה הם נוחים למשתמש שחולם?
את הפודקאסט על הסרטים אני חייב לבדוק, תודה.

אפלטון
אפלטון
04/02/2018 21:24:41
Reply to  Ljos

זאק לואו לדעתי מאוד שמיע. מדבר בטונים נוחים למשתמש, גם ג'יי ג'יי רדיק. ג'יילן וג'קובי ככה יכול לעבור מעל הראש. שני חברה מדברים שטויות אבל יש כימיה טובה וזה עובד. דאנקן לדעתי אחד הקשים לחולמים. מדבר לאט בטונים מרדימים והחבר שלו לארו עוד יותר, אבל הם עושים מלא פודקאסטים ומדברים על תכלס כדורסל.
ביל סימונס למדתי לחבב. שנאתי אותו בטלוויזיה אבל בפודקאסט הוא עובר חלק יותר ופחות מעצבן.
פשוט תעשה את זה תוך כדי דברים שלא מצריכים כתיבה, קריאה או הקשבה לאחרים.

Ljos
Ljos
04/02/2018 22:03:37
Reply to  אפלטון

סבבה, תודה!

ברוך רובין
ברוך רובין
04/02/2018 23:17:45
Reply to  אפלטון

אפלטון סימונס עדיין בלתי אפשרי לשמיעה לא יודע איך אתה שומע אותו, אותו דבר לשמוע את גיילן רוז פודקאסט נוראי לטעמי הבחור חביב אבל כמות השטויות שהוא מדבר.

סגירת תפריט
102
0
Would love your thoughts, please comment.x